Pred vstupom do Durotaru doporučujem vyčistiť plochu od Ostrohrivcov, je to celkom pekné testovanie spôsobu boja. Dajú sa tak získať prvé predmety.
Po krátkom pohovore so strážami a s Thrallom očakáva hrdinu celý štát Durotar, a zábavy tu je viac než dosť.
Peniaze / zlato sa neprenášajú medzi jednotlivými epizódami. Treba kupovať knihu sily pre beastmastera a pre druhého hrdinu Rokhana agilitu.
Hneď na začiatku preberte questy od Nazgrela a Drak Thena, počas preskúmavania ich ľahko splníte.
Elixíry a zvitky doporučujem predávať, až na vzácne výnimky. Zlato sa hodí a nezaberajú zbytočne miesto.
Pod vchodom k hromovému vrchu môžte zachrániť šamana, ktorý sa tiež k vám pridá . V meste ako obyčajne zakúpiť knihu sily a obratnosť zas pre Rokhara. Dole je gnóm, ktorý zadá vcelku ľahkú úlohu vyčistiť tunely. Viac než vhodné pre získanie skúseností i zlata. Hneď pri vchode je Rezavý Krumpáč, ktorý dáva 15% šancu na omráčenie - čo rozhodne poteší.
Pri plnení úlohy pre gnóma sa neustále obnovujú posily bombarďákov. Plošná sila ich výbuchuje užitočná na odpálenie stromov a húb, za ktorými sa skrývajú zaujímavé poklady ako kniha sily pre primárneho svalovca dole naľavo, či prsteň presily hore v strede a útočné drápy + 6 dole napravo. Gazlove v meste samozrejme snahu odmení.
Je vhodné nájsť čo najskôr po šamanovi Chena / Pandaren Brewmaster / , ktorý po zadaní a splnení jednoduchej úlohy sa pripojí k ostatným a bude spolupracovať celú hru, je to teda viac než potrebné. Netreba zabúdať, že napríklas Sud s Ohnovou vodou, ktorý požaduje, stojí 1000 zlata a dá sa kúpiť v dolnom pravom rohu mapy v obchode pri orkoch / bežne sa zobrazuje / .
Cibuľa hromovej kvetiny je vhodný druhý cieľ, pri močiarnych murlockoch úplne hore naľavo . Prechádzkami po mape získate nejaké tie skúsenosti a budete ich potrebovať - fénixovia majú splash damage a sú veľmi nepríjemní protivníci. Preto k nim až ako posledným v rámci tohto questu. Doporučujem niekoľko divých prasiat/ vyvolá beastmaster /, hadích dozorcov a plné životy, aby ste mali vôbec šancu. Treba poznamenať že hadí dozorcovia dostrelia ďalej než Fénixovia, čo sa hodí. Po splnení naľavo od lwl8 fénixa sa dajú nájsť rukavice spechu.
Ďalšia vhodná zastávka môžu byť Harpyje v strede. Netreba zabúdať že sú to vzdušné jednotky, preto nie všetci môžu na ne útočiť. Vodkyňa Harpyí je celkom silná, avšak Beastove omračujúce kladivo ju spoľahlivo deklasuje. Odmenou je Krvavé srdce, ktoré poteší Rokhana zvýšením obratnosti o 10 bodov (unikátny predmet ) . Nazgrel samozrejme má odmenu tiež pripravenú.
Pri Šamanských stanovištiach napravo bude možné získať predmet s aurou, avšak treba tam ísť až po získaní Chena, sú to trošku tužší protivníci.
Hromový pahorok je dostupný na dvakrát , druhýkrát tam bude nápomocný Draek a bude možné nájsť i Unikátny predmet, Diamant Bouře. Pri druhej návšteve po debate s Thrallom výbornú teleportačnú knihu.
Thrall potom pošle hrdinov na prieskum. V brlohu ostantcov je veľa malých predmetov, treba preto tie zbytočné popredávať, prípadne sa tu vrátiť neskôr po zvyšok. Občas pomáha v určovaní i cena. Pri mieste kde uctievajú prasačieho boha je dole v stromoch ukryté zlato. Kúsok hore napravo zanechá po sebe nepriateľ runu znovuzrození, ktorá vezme ostnatca bojovať na stranu hrdinov.
Potom je už treba len pokecať s Thrallom a zistiť že ľudia prepadli základňu pri rozhľadni. Krvavá pomsta ich samozrejme nemôže minúť.
Treba si pozarábať do 1100 a kúpiť knihu, pred cestou na ostrov kmeňa Dark Spear.
OSTROV KMENA DARKSPEAR
Začínajú sa objavovať zaujímavé predmety, jednotlivé výbežky treba riadne presnoriť. Koruna Pána Smrti veľmi poteší. Ako vždy, voľné miesta v inventári u hrdinov sú namieste, dole vlavo je obchod, kde sa budú dať predať početné zvitky a iné slabšie predmety. Pri zapalovani signalnych ohnov uplne napravo u tronu morskych obrov ostanu aj knihy, treba ich pobrat so spravnymi hrdinami podla ich primarnych vlastnosti - Rokhan Agilita, Rexxar sila. A samozrejme podla toho komu sa nedostava many knihu inteligencie.
Nasleduje posledny navrat do Durotaru, kde znova doporučujem nakupit staty v knichach az do nuly, nakolko peniaze sa neprenasaju do dalsej casti pribehu. PO splneni stretnutia s ludmi a navrate za Thrallom nasleduje cesta za Jainou Proudmoore.
PRASTARÉ ZLOBY / STARÁ ZÁŠŤ
Prasne Mocaly.
Hneď po úvodnom rozhovore doporučujem porozbíjať sudy, pobrať zlatky a trocha sa rozhliadnuť. Bez ohľadu na zostatok v Durotare, tu sa začína s čiastkou 1500 zlata. Protivníci sú tu o niečo mocnejší, treba teda rozumne voliť taktiku boja, vyvolávanie i používanie predmetov v inventároch jednotlivých hrdinov. DObrý príkladom sú bleskové prízraky s útokom 120+ napravo dole. Ich pán Eldritch bez správneho prístupu s útokom 300+ vytlčie celúskupinu ...
Niekoľko takýchto mocných hrdinov sa nachádza po celej mape. Hore naľavo je hromada zlatých mincí pri záklôaní koboldov, ak budú chýbať peniaze, treba sa vybrať tam.
POBREŽNI ZAKLADNA
Tu musia hrdinovia počkať, kým pán mečov Samuro ako osamelý agent urobí svoju prácu. Už klasicky, na začiatku sa dá získať rozbitím sudov prsten obrození a rukavice spechu - bude sa hodit.